Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez SECMIND Sp. z o.o., zwanego dalej „Sklepem”.
Regulamin zawiera informacje dotyczące praw i obowiązków Klientów oraz praw i obowiązków Właściciela Sklepu jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
1. INFORMACJE O WŁAŚCICIELU SKLEPU
Właścicielem Sklepu jest SECMIND Sp. z o.o., z siedzibą w miejscowości Siemonia (42-595), Słoneczna 1, NIP: 6252494789, KRS: 0001110915, REGON: 528902685 zwana dalej „Właścicielem”.
Kontakt z Właścicielem możliwy jest za pośrednictwem:
adresu e-mail: maciej.kofel@szkolasecurity.pl
2. DEFINICJE
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu, w szczególności dokonująca zakupów.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Właściciela pod adresem internetowym https://szkolasecurity.pl
Właściciel – SECMIND Sp. z o.o., z siedzibą w miejscowości Siemonia (42-595), Słoneczna 1, NIP: 6252494789, KRS: 0001110915, REGON: 528902685
Produkt – rzecz ruchoma dostępna w sprzedaży w Sklepie, w tym produkty cyfrowe.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Produktów ze Sklepem.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
Sklep prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przez Sklep przyjęcia Zamówienia złożonego przez Klienta.
4. CENY I METODY PŁATNOŚCI
Wszystkie ceny Produktów podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Sklep akceptuje następujące metody płatności:
przelew bankowy na konto Właściciela
płatność kartą kredytową/debetową
płatność za pośrednictwem systemu PayPal
Koszty dostawy są podane na stronie Sklepu i są zależne od wybranej metody dostawy oraz wartości Zamówienia.
5. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Zamówienia realizowane są w dni robocze.
Czas realizacji Zamówienia wynosi do 7 dni roboczych, licząc od dnia zaksięgowania płatności na koncie Właściciela.
W przypadku Produktów cyfrowych, dostęp do Produktu następuje poprzez przesłanie linku do pobrania na adres e-mail Klienta podany podczas składania Zamówienia.
6. REKLAMACJE I ZWROTY
Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 28 stycznia 2020 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Administratora o utracie prawa odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a Administrator przekazał Użytkownikowi potwierdzenie zawarcia umowy w formie e-mail zgodnie z § 5 ust. 11.
Choć ustawowe prawo do odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży jest wyłączone, zgodnie z postanowieniami ust. 1 powyżej, Klient może zrezygnować w drodze odstąpienia od Umowy sprzedaży z Kursu kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu maksymalnie 14 dni od daty jego otrzymania. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres siedziby Sklepu lub na adres e-mail podany w Regulaminie.
Reklamacje należy składać na adres e-mail: maciej.kofel@szkolasecurity.pl lub listownie na adres Właściciela.
Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis wady oraz żądanie usunięcia wady.
Właściciel ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Klienta reklamowanego produktu wraz z pismem reklamacyjnym.
O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany w taki sam sposób, w jaki przesłał reklamację.
Jeżeli żądanie Klienta będzie zasadne, Właściciel ponosi wszelkie koszty związane z dostawą naprawionego lub nowego produktu pozbawionego wad do Klienta.
W przypadku uznania reklamacji Produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci równowartość ceny Produktu lub obniży cenę.
7. WYMAGANIA TECHNICZNE, FUNKCJONALNOŚĆ I INTEROPERACYJNOŚĆ TREŚCI CYFROWYCH,
ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Właściciel świadczy na rzecz Klienta usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu zawarcia umowy o dostarczenie Produktów elektronicznych oraz fizycznych oraz korzystania z niektórych Produktów elektronicznych.
Do zawarcia umowy o dostarczenie Produktów cyfrowych, wymagane jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, a do korzystania z Produktów cyfrowych również oprogramowania umożliwiającego otwieranie i odczytywanie plików w formacie PDF oraz ewentualnie innych wskazanych na stronie internetowej formatach plików.
W przypadku korzystania z niektórych Produktów cyfrowych, może być wymagane również spełnienie dodatkowych warunków wskazanych w opisie Produktu.
8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Właściciel przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
Treść Regulaminu może ulec zmianie, przy czym do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi na podstawie niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe według przepisów prawa polskiego.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących Regulaminu prosimy o kontakt z Właścicielem za pośrednictwem adresu e-mail: maciej.kofel@szkolasecurity.pl
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2024.
Klient ma możliwość uzyskania dostępu, do swoich danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia w całości lub części.
Dane osobowe Klientów, którzy dokonali rejestracji są przechowywane do czasu usunięcia konta przez Klienta. Dane osobowe Klientów, którzy dokonali zamówienia jednorazowego, bez rejestracji, są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji zamówienia oraz obsługi posprzedażowej.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu Właściciel poinformuje Klientów z odpowiednim wyprzedzeniem, nie później jednak niż na 14 dni przed wprowadzeniem zmiany, poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Sklepu oraz za pomocą wiadomości e‑mail. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia na stronie internetowej Sklepu. Do Zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się zapisy obowiązujące w chwili złożenia Zamówienia.
Dalsze korzystanie ze Sklepu po wprowadzeniu zmian do Regulaminu jest równoznaczne z ich akceptacją przez Klienta. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu, Klient powinien zaprzestać korzystania ze Sklepu.
Właściciel zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia działalności Sklepu lub jego części, w tym w szczególności w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, napraw, przeglądów technicznych lub aktualizacji Sklepu.
Właściciel zastrzega sobie prawo do zamknięcia Sklepu, z zastrzeżeniem realizacji zawartych już umów sprzedaży. W takim przypadku Klienci zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem.